Tisdag 12 Mars 2013

Hej!! Shit vad trött jag är..vill bara sova hela tiden!! Ska försöka sova tidigt ikväll så man kanske är lite piggare imorgon iallafall. Igår var jag ledig så då åkte jag till Brandbergen där jag mötte upp Steffie, vi drog hem till henne och fixade lite grejer sedan vid 2 hämtade vi Julia på dagis och då åkte vi till handen och käkade middag och så. Sedan träffade vi Ella, Ludde & Emeli en stund. När jag kom hem var det bara att fixa matlåda sedan duscha och sova. Imorse när jag vakna ville jag verkligen inte gå upp, men åkte till jobbet så jag var där till 8.45 och dagen har gick rätt fort så det var skönt. 
Imorgon är det jobb som gäller sedan ska jag träffa Micaela som jag inte träffat på ett tag så det ska bli kul :)
Nu ska jag kolla på TV.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback