Länge sen..

Nu var det riktigt länge sen jag uppdatera, men har inte orkat blogga och har inte gjort något speciellt. Men tänkte skriva lite om vad jag gjorde på midsommar..
 
I fredags jobbade jag först sedan var det bara hem och fixa sig och packa det sista sedan tog jag bussen till Bella & Nette där vi drack lite och snackade, sedan fick vi skjuts till våra chefer där vi käkade middag och spelade krocket. Sen kom Crille och hämtade mej så vi drog hem till mej och hämtade min väska sen var det bara att hämta Steffie, Robban & Krille och sedan drog vi till Muskö, där vi drack och lyssnade på musik och umgicks. Vi gick och la oss vid halv 6 ungefär sedan vaknde vi kl 8...så den natten vart det inte mycket sömn alls. 
 
Sen i lördags åkte vi hem runt halv 3 och då drog jag hem och bytte om sedan drog jag,Steffie,Robban , Krille & Crille till jorbro med crossarna där vi grillade hemma hos Robin & Natta, mysigt! 
På kvällen gick vi till Kök & bar och drack lite, men drog hem vid halv 11 för jag var så jävla trött..och idag vaknade man vid 12.15 och var utvilad, så det var skönt.
 
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, tvättat och städat lite sedan har jag varit i Haninge C där jag handlade lite och sen träffade jag Stoffe och vi drog och träffade Ellinor. Nu ligger jag hemma i sängen och kollar på Dear John. 
 
På onsdag är det kryssning som gäller, TAGGAD!
 
Så kan det gå om man deckar ^^
 
För vi är VHs coolast brudar!
jag & Bella
jag & Nette
Min goda middag idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback