Söndag 13 Januari 2013

Helgerna går alldeles för fort..redan söndag! Imorgon är det måndag igen och jobb men blir en kort jobbvecka eftersom vi åker på torsdag, 13:45 lyfter planet! Ska bli så skönt att komma bort från Sverige! 
Har inte gjort speciellt mycket i helgen.. igår jobbade jag med Nette och vi hade en rätt kort dag så det var skönt..efter jobbet var det bara att åka hem och fixa sej , sedan käkade jag middag med Stoffe sedan träffade jag Victor och sen träffade jag lite andra polare på kvällen.
Idag har jag varit hos Victor hela dagen, vi har kollat på film och bara pratat typ. Kom precis hem och ska snart äta tacos sen träffa Stoffe tror ja.
Pusspuss
 
Om 4 dagar är vi här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback