Söndag 10 Februari 2013

Hellu! Då var det söndag igen då. Har varken haft lust eller ork att blogga något , har inte gjort något speciellt sen förra söndagen heller så. Har bara jobbat och på kvällarna har jag tagit det lugnt. I onsdags kväll var jag på bandy med Sofie och i fredags kväll var jag på bio i Heron City med några. Igår så var jag på Brassan med Steffie, Linda & Stoffe och det var aas najs! Märks att man inte ätit så mycket på 1 och en halv vecka för jag vart skit full och jag brukar aldrig bli det annars. Men kul hade jag med god dricka & karaoke och bra sällskap :). När vi skulle hem så missade vi tåget så vi väntade med Steffie på att hennes buss skulle komma och då var det någon random kille där som tyckte jag var otrevlig så han ville typ smälla till mej men jag själv tyckte inte jag var otrevlig haha. menmen. 
Imorse när jag vakna var jag pigg och mådde aas bra så jag har varit på landet och skottat snö och nu är jag hemma igen och tänkte sova en stund är rätt trött nu. 
Imorgon är jag ledig så då kan jag sova ut :)
Pusspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback