Lördag 16 Februari 2013

Hellu, ligger fortfarande kvar i sängen..när jag vaknade vid halv 11 hade jag så jävla ont i huvudet så jag mådde illa så kom inte upp i sängen så tog ipren sen hoppade jag in i duschen sen la jag mej i sängen. Ska gå upp snart och platta håret och fixa till mej lite. Igår jobbade jag från 10-15 sen åkte jag hem och fixa mej för jag,pappa,jimmy & jimmys 2 kompisar skulle åka och kolla på isracing men det blev inställt så pappa släppte av mej i handen där jag mötte Steffie och vi drog till Brassan och drack gott och sjöng karaoke! Man kan aldrig tröttna på att sjunga karaoke. Kom hem vid halv 3 och då kändes det som om hela sängen snurrade haha. 
 
Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback