Söndag 21 April 2013

 
Hellu! Det var ett tag sen jag skrev men har verkligen inte haft någon lust att blogga så tänkte skriva ett litet inlägg nu. I fredags var jag på Brassan med Steffie,Moa & Stoffe, sedan åkte vi till jordbro och krökade vidare, kom hem vid 4! Hände lite saker där på kvällen så jag är jävligt glad att han sa nej!!
Igår åkte jag till Jordbro för att sjunga karaoke på Restaurang Melody med Steffie,Moa,Stoffe, Robban & Emil, det var kul att sjunga men det var så jävla lite folk, och cidern var bara 2,25% :/. 
Så vi tog tåget och åkte till VH istället och gick på Ribbypuben. Var hemma runt halv 3 och då somnade jag på en gång. Idag har jag jobbat och sedan träffade jag Moa. Var med henne i stallet nu på kvällen och nu tänkte jag faktiskt försöka sova snart..så grymt trött..Imorgon är jag ledig så då blir det väl plugg & vila upp sig inför en jobbvecka. Juste ska på studentskiva på onsdag också så lär ju vara lagom pigg på torsdag , haha.
 
pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback