Söndag 25 November 2012 / Helgen!

Sorry för dålig uppdatering men har varken haft lust eller ork till att blogga. Men tänkte berätta lite om vad jag gjort i helgen och så.
I fredags åkte jag till jobbet och hjälpte Bella sen kom Anna & Nette och hämta oss och vi åkte till Ikea , sedan åkte jag med dom hem och där var Stoffe. Åkte med Stoffe,Micke & Hoffman till Gnesta där Stoffe skulle kolla på en bil. Eller han köpte den. Mådde inte så bra påvägen till Gnesta frös och hade ont i ryggen & nacken, men tog en alvedon så jag orkade gå ut och feesta :). Sedan var det bara att åka till Vh där Sassa hade väntat på mej i ca 2 timmar tror ja, stackars henne!
Men vi drog hem till mej och fixade oss sen mötte vi Stoffe vid tåget och vi drog till Brassan i handen. Linda följde också med. Det var najs! Märkte inte att jag var full fören jag gick ut och skulle till tåget, haha. 
 
Igår när jag vaknade mådde jag inte alls bra, hade knappt någon röst och hade feber och ont i kroppen. Så sov nästan hela dagen. Sen vid 5 mötte jag Stoffe & Chribba, vi åkte till Jula. Sen var jag och Stoffe bara ute och åkte. Hade svårt att somna för jag frös så mycket..
 
Idag har jag varit i barkarby hela dagen. 
Får se vad som händer ikväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback