Söndag 11 November 2012

Jag igår
Har precis vaknat, skönt att sova ut för engångs skull. Ska snart äta lite lunch tänkte jag och sen bara ta det lugnt, kanske ut och övningsköra om mamma eller pappa orkar. Tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår kväll.
Mötte upp Bella och Stoffe vid kvart 1 3 och då gick vi till Ribbypizzan och käkade lite och drack gott :). Sedan kom Micke och hämta Stoffe och jag och Bella tog tåget till Rotebro hem till Nettes syrra. Där skrev vi lite påståenden och skrev i Gästboken. Nette visste inte att vi var där. Det var jag,Bella,Stoffe,Hoffman,Micke,Niklas, och Nettes systrar och deras kompisar. Vi var där vid 18 tiden och vid 19.30 kom Nette och då hade vi gömt oss i köket sen när hon såg oss blev hon jätte chokad.
Sedan körde vi en lek sedan drog vi hem vid 21.30.
När jag kom hem duschade jag sen kollade jag på Hur många lingon finns det i världen.
 
Men nu måste jag gå och kolla om riset är klart.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback