Måndag 12 November 2012

En bild från när jag var ute med Kido
 
Idag har man varit ledig och då har jag bara tagit det lugnt, vaknade vid halv 8 och då gick jag ut på promenad med Kido, handlade frallor på vägen hem också. Så när jag kom hem åt jag frukost med mamma sen tog jag det bara lugnt. Sov en stund på dagen också det var riktigt skönt, fast var bara tröttare när jag vaknade sen. Lagade middag och sen efter maten träffade jag Sassa vid stationen och vi gick och träffade Sofie en stund utanför hennes port :). Sen har vi suttit utanför paus och bara pratat och tagit det chill!
Imorgon bitti innan jobbet ska jag åka hem till Bella för dom får sina nya höns så ska hjälpa till att släppa ut dom.
Men nu ska jag kolla på film sen sova.
God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback