Lite om mig!

 
Ditt namn? Jessica
Födelseår? 92
Hur lång är du? 156
Vad jobbar du med? Packeri med ägg!
Vart bor du? Västerhaninge
Familj? Mamma, pappa och en storebror
Husdjur? min bror har en hund
Favorit mat? tacos
Hårfärg? rött just nu :)
Favorit färg?  svart & lila
Spelar du något instrument? nej
Vad är du bra på?  allt ^^
Har du någon vän du känt i 10 år? Ja
Har du körkort? Nej, 
Pepsi eller Coca cola? Coca cola 
Sjunger du? Ja, typ alltid :)
Vad har du för skostorlek? 36-38
Vill du gifta dig? kanske
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja oftast
Tatueringar ? Ja 6st 
Piercingar ? Ja 3st + 5 i öronen
Har du glasögon? nej
Favoritårstid? sommaren !
Vad köpte du senast? tuggummi :)
Hur svarar du i mobilen? hallå?
Vem ringde du senast? Victor
Sov du ensam inatt? ja
Vem sov du senast hos? minns ej , länge sen jag sov över hos någon ^^
Humör just nu? trött...
Hur många kuddar sover du med? 4
Morgon eller nattmänniska? både och :)
Har du dåligt morgonhumör? haha nej
Är du kittlig? Ja
Snarkar du? ibland
Stjärntecken? jungfru
Snus eller cigaretter? cigaretter
Vill du ha barn? kanske
Är du snäll? Nej jag är aas farlig^^
Är du blyg? ja med dom jag inte känner så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback