Torsdag 28 Juni 2012

Hellu! Först vill jag bara säga grattis till Niklas som blir 18-år idag! Grattis Niklas! <3
Idag var de äntligen sol & värme ute..fast de är inte riktig sommarvärme än får hoppas på att de kommer snart.
Har varit i Haninge Centrum idag fick med mej en hårborste & hårspray hem. Sen tog vi bussen till VH och sedan gick vi hem till henne och fika, mjölk & jordgubbar och en kopp kaffe, och efter de blev de en bacardi breezer.
Nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan käka middag. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, ska försöka komma på något :). 
Igår kväll åkte jag ju till Handen och var med Moa & Steffie och lilla söta Julia, :).
Efter de kom Sebbe och hämta mej & Moa och vi åkte till GK och där var My och jobba :). Sedan blev de en liten tripp till Kungsängen och sedan till Handen. Var hemma runt halv 1 och då var de bara att gå och sova :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback