Söndag 24 Juni

Hellu!! Fick skjuts hem av Steffie & Palm igår. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen träffade jag Gurra lite snabbt. Sedan var de bara hem fort och föna & platta håret och sminka sej och byta om. Tog sedan bussen till handen där jag mötte upp Steffie,Alexandra & Christian. Vi skulle dra till Brasserian men de var ju självklart stängt. Så jag och Steffie tog tåget in till stan och Gurra hoppade på i Älvsjö. Vi tänkte dra till Hellströms men de var också stängt så vi hamnade på Medis kök & bar. Kom hem runt 2 och hade aas ont i huvudet och halsbränna -.-
Idag vaknade jag runt halv 12 och då käkade jag frukost sen åkte jag till Handen och träffa Moa & Miranda. Fick med mej 3 par trosor hem iallafall :). Snart ska jag käka middag sen träffa Sofie :).
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback