Måndag 18 Juni 2012

Hellu! Idag fick man äntligen sova ut lite, vaknade runt halv 10 och då var de bara att gå ut med Kido. Sen gjorde jag kycklinggryta som vi skulle äta till middag. Jag och Emma åkte till Gålö för vi skulle ut och fiska med båten men då passar ju inte nyckeln jag tagit med till husvagnen så kunde inte hämta båtnyckeln, så vi fick fiska på bryggan. Sedan åkte vi hem och käka och lite så sen drog vi ut igen. Vi var ute och vandra i skogen och sen gick vi från Svartbäcken till Vh i regnet, fyfan..de var längre än vad man trodde. Fötterna värker som fan...gått fett mycket idag. Nu ligger jag äntligen i sängen och ska sova.
God natt!<3


Var lite vatten på vägen som ove skulle gå på hahaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback