Söndag 1 Juli 2012

Hellu! Idag vaknade jag och hade jätte ont i huvudet och sov jätte dåligt inatt. Men hade en riktigt trevlig kväll igår med härligt sällskap! Dagen började med att jag mötte upp Bella i centrum och vi åkte hem till henne och bara tog de lugnt. Sedan drog vi hem till mej och jag hoppade in i duschen sen lagade vi middag, blev pommes & kött, gott :)! Sedan var de bara att föna & platta håret och sminka sej. Vi hämtade Emelie vid halv 7 tror jag klockan var. Sen så lyssnade jag,Bella & Emelie på musik hemma hos mej och så drack vi lite, Bella var duktig och drack cola :). Sedan mötte vi upp Ello i vh station och därifrån tog vi tåget till Handen. HAHA när vi hade gått av tåget och var på väg upp i andra rulltrappan smällde jag en ballong så de ekade som fan och efter ett tag kom de massa snutar och skit så vet inte om de trodde de var någon som sköt eller något hahahahaha. Sedan gick vi till Brasserian och drack & sjöng och umgicks :)
Tack alla för en rolig kväll :)
Juste när jag och Bella & Emelie var på väg till tåget så sprang vi över vägen och då kom snuten bakom och när dom såg att vi sprang över vägen åkte dom efter oss med blåljus haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback