Lördag 21 Juli 2012

Hellu, nu var de ett tag sen jag skrev, har varit på landet och har inte orkat sitta vid datan där. I torsdags efter jobbet så åkte jag och Bella till handen och köpte slush :). Sedan var de bara att åka hem och duscha och fixa sej. Sen bar de av mot Nynäs där jag,mamma,jimmy,pappa,farmor & farfar käkade middag på freja, muums!
När vi hade varit där åkte jag med mamma och pappa till landet och har varit där tills idag. Har även tagit första doppet och de gjorde jag igår (fredag) lite sent, men bättre sent än aldrig :). 
Igår hade vi gäster och de blev lite för mycket dricka...tog promenad vid 12 med Adam till astaltsvägen och tillbaka. Somna runt 1 sen vakna jag vid halv 4 av att jag var skit törstig och mådde illa..lyckades inte somna om så har varit vaken sen halv 4 imorse. Idag var de mixtungering på gålö men jag var ej med kollade bara på.
Nu på kvällen har jag varit i årsta havsbad och jag skulle bada men de blåste så jävla kallt så bangade.
Nu ska jag kolla på Twilight sen sova.
god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback