Dagen började bra men slutade dåligt!


Mötte Bella i Vh och vi drog och handla lite sen var de bara att ta tåget till stan och därifrån buss till Norrtälje där vi träffade Carro & Noah, riktigt kul att träffa dom igen! :). Vi fikade och kollade runt i affärer och bara hade de allmänt mysigt, härligt att de var så fint väder också. Sedan när vi var på väg hem och hade gått av bussen och när vi sitter på tunnelbanan märker jag att jag tappat min plånbok på bussen -.- Så imorgon blir de att gå till banken och fixa nytt sen ska jag och Bella eventuellt måla sen bada :).
Men nu ska jag hoppa in i duschen sen lägga mej i sängen och kolla på någon film!
God natt!
 
Detta är jag enligt Bella: 
Senil, förvirrad, inga hjärnceller & slarvig = dax att sluta supa! När de händer på fyllan är de en sak men nu är jag fan nykter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback