20:48

Hellu! Åkte ju till stallet med Jessica och vi gosade lite med Prins! Sedan skulle vi åka vidare mot Tungelsta för att hälsa på Flox men då dör moppejävlen och startade inte på 45minuter... Och när den väl startade åkte vi hem till henne sen vidare mot VH och när vi skulle åka därifrån startade inte moppen igen...då hade säkringen pajat..tur att de kom en snäll gubbe och hjälpte oss :). Sedan gick jag hem och gjorde matlåda eftersom jag ska jobba imorn, har faktiskt saknat att jobba,så tråkigt att bara vara hemma hela dagarna. Sen på kvällen har jag varit ute med Sofie & Bella. Snart ska jag hoppa in i duschen sen ska jag nog försöka sova så man är pigg tills imorgon! 
I helgen blir de kanske Brasserian igen :)
Men nu ska jag kolla klart på Lotta på Liseberg.
God natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback