Tisdag 4 December 2012

Bara 20 dagar kvar till julafton! Jag vet inte ens vad jag önskar mej...!
Och har inga planer inför nyår..fest blir det väl men vette fan vart!
 
Ligger just nu i sängen och kollar på The Lucky One igen..den e så grymt bra!! Har varit ute och åkt lite bil med Stoffe nu på kvällen, vi åkte till Donken och köpte Latte :) Sen träffade vi Sofie snabbt sen åkte vi till Berga och hälsa på Natta, länge sen man träffa henne. 
Idag har jag jobbat och det var inte så kul för äggen var så skitiga och då tar det så lång tid för då måste man stanna hela tiden och puttsa. Menmen nu är dom slut :). Stoffe hämtade mej efter jobbet och skjutsade hem mej, taaack! :)
 
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen sen sova
god natt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback