Kaos!

Imorse när jag vakna så var det värsta snöstormen så tänkte att det var bäst att åka i tid till jobbet så tog 8 bussen hemifrån men kom bara till handen, och bara dit tog det 40minuter...annars tar det max en kvart från mej! Menmen sen när jag väl är framme i handen så är ALLA bussar inställda i hela haninge så jag satt nere i terminalen och väntade och väntade i ca 3 timmar. Men det var ju ingen idé, tillslut slutade tågen också gå och ingen kunde ju hämta mej så det var bara att börja gå hem med snö upp till knäna för det var ju inte plogat någonstans! När jag väl kom hem hoppade jag in i en varm dusch sen käkade jag lunch. Hoppas bussarna funkar imorgon så man kommer till jobbet iallafall.
Har varit ute och skottat parkeringen med pappa, varken han eller mamma kom till jobbet imorse.
Men nu ska jag kolla på tv
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback