Juldagen!

Har haft en grym julafton, började med att farmor,farfar & faster kom hit, vi fikade och kollade lite på Kalle Anka sedan var det bara att öppna julklapparna, skriver i slutet av det här inlägget vad jag fick. Efter det så var det mat och sen kollade vi på TV och bara snacka. Sedan drog jag och Stoffe till Brassan men det var typ inga människor där så vi drog till Ribbypuben och där var det mycket mer människor. Träffade även på Rodney där så snackade lite med han, haha! Kom hem vid halv 3 och då kollade jag på film sen somnade jag, vaknade mitt i natten och mådde skit dåligt, men det har gått över nu. Idag ska vi till mormor och äta.
 
Det jag fick var:
  • Kläder
  • Parfymer
  • En jätte mysig filt
  • Lovika vantar
  • Batteriskal
  • Lakan & påslakan
  • Sockor
  • Hårfön
  • Pengar
  • En resa
 
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback