Första Advent

Hellu! Första advent idag då, och ikväll händer väl inget speciellt. Ska kanske fika lite och så med familjen. Men ska eventuellt träffa Sassa sen :). Det är så mysigt nu när snön kommit,hoppas den ligger kvar till Jul & Nyår, sen får den gärna försvinna för mej :). Tycker inte om snö men på jul och nyår ska det vara snö! 
 
Mår bättre nu också, skönt! Men är fortfarande lite förkyld och så men så är det den här årstiden.
 
Igår kväll så mötte jag upp Sassa vid kyrkan och vi drog till Stoffe och förade lite innan vi drog vidare till Brassan. Det var nästan bara nya människor där igår så det var roligt och det var inte så många som sjöng så jag och Steffie fick sjunga mer än vi brukar få göra. 
Kom hem vid 2 och då kollade jag på film sen somnade jag.
 
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback