Äntligen helg!

Idag var det en riktigt kort dag på jobbet, jobbade bara 2 timmar, riktigt skönt såhär innan jul och allt :). Efter jobbet så åkte jag med Bella & hennes mamma och storhandla sen åkte vi hem till Bella sen kom cheferna och hämtade oss för vi skulle hjälpa dom. Sedan träffade jag Nette en stund i VH innan jag träffade Victor. Sen hämtade Stoffe mej och vi åkte hem till Micke för att Stoffe skulle byta stereo och så...sedan rullade vi vidare mot Handen och träffade Ella. Vi fick låna hennes pappas bil så vi kunde åka alla tre eftersom Stoffe bara har en 2sittsig bil, så det var naajs! Har precis kommit in, var ute på en promena med Kidoo också. Ska kolla på Dear John nu sen sova, imorgon blir det att fixa till i garderoben och kanske städa rummet om jag orkar, annars gör jag det på fredag, måste ju vara fint nu inför jul när vi får gäster.
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback