20 December 2012

4 dagar kvar till Julafton..härligt! 
Det var ett tag sen jag bloggade men har inte haft någon större lust och har inte haft något att blogga om för det ända jag gjort är typ jobbat på dagarna och på kvällarna har jag varit med Stoffe. Idag efter jobbet åkte jag till Handen och handla dricka inför jul/nyår , bäst att vara ute i tid så man får det man vill ha :). Efter det kom Stoffe och hämtade mej och vi åkte till Preem och tanka sen åkte vi bara runt. Har precis duschat och funderar på att gå och sova...imorgon är det fredag och jobb och sen är man ledig till torsdag :). Fast imorgon ska jag & Bella bara städa, så det blir en skön dag.
ska kolla på tv nu sen sova.
god natt puss

Kommentarer
Postat av: Beatrice Kemter

Kan inte du skriva om det är något du önskar dig i julklapp eller något för skoj skull? :D

Svar: jo visst kan jag det :)
jeccaaaa.blogg.se

2012-12-20 @ 20:37:59
URL: http://beatricekemter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback