Torsdag 9 Augusti 2012

Nu var de ett tag sen jag bloggade men har verkligen inte haft lust eller ork. Och de har ändå inte hänt särskilt mycket. I Tisdags jobbade jag och sen på kvällen gjorde jag inte särskilt mycket. Igår gick jag upp 5.15 och var på jobbet till halv 7 sen åkte jag, Bella & Joel hem till mej och vi spelade Wii och jag och Bella drack lite :). Sen hämtade Anna & Peter oss och vi drog till stan där vi mötte upp Gabbi & Emma. Vi var på Pubologi och käkade middag och hade de trevligt.
Idag då har jag inte heller gjort så mycket på kvällen var jag,Jimmy & Helene på baksidan och grillade och drack och så. Sen drog jag och Helene ut och träffade Henke. 
Nu ska jag hoppa i säng och försöka sova.
På lördag är de kräftskiva på landet men har inte bestämt mej om jag ska dit eller inte, får se vad som händer. 
Men skriver kanske mer imorgon
God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback