Tisdag 28 Augusti 2012

Redan 28 Augusti och hösten är här! Vart tog sommaren vägen? Snart är vintern här igen.
Idag har jag jobbat och de gick bra som fan nu börjar vi komma ikapp med packningen igen så de är skönt!
Jag och Jimmy åkte till mammas jobb och sen övningskörde jag till Ica Maxi för vi skulle handla. 
 
Har haft ont i huvudet i ca 1 vecka nu, de går aldrig över och har varit lite stel i nacken. Men imorse när jag vakna hade jag jätteont i nacken och axlarna..Om de inte blir bättre snart blir de att gå till doktorn -.-
 
Imorgon ska jag jobba igen och då ska vi köra järnet. Men nu ska jag lägga mej och hoppas på att jag inte har ont imorgon!
God natt pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback