23 - En/flera personer som betyder mycket för mig

 
 
Maria, är så glad att du kom på våran studentskiva för då fick jag lära känna dej och de är jag jävligt glad över :) Du får en alltid på bra humör! Jag älskar dej min fru!<3
Moa, jag lärde känna dej genom skutan, om jag inte hade ridit där hade jag kanske inte känt dej nu. Du är som en lillasyster för mej! Jag älskar dej syster! <3
Sofie, har känt dej i ungefär 4 år, när jag lärde känna dej släppte min blyghet, jag är inte lika blyg längre! Vi har så otroligt många minnen tillsammans och jag hoppas på att de blir många fler tillsammans! Vi måste börjar träffas mera så vi inte glider isär. Jag älskar dej min fina vän! <3
Bella, dej har jag känt rätt länge, men när vi gick i ribbyskolan umgicks vi inte de var i gymnasiet vi började umgås och de är jag glad över :) Du får mej alltid på bra humör och man kan berätta allt för dej. Jag älskar dej vännen!
Stephanie, dej lärde jag också känna genom skutan och är glad att jag började rida där annars hade jag nog inte träffat dej heller. Vi har många minnen tillsammans och hoppas på att de blir fler :) Jag älskar dej vännen! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback